Gedragsproblemen bij kinderen

Gedragsproblemen die sterk afnemen bij de juiste homeopathische behandeling.

  • Kinderen met een abnormale bewegingsdrang
  • Kinderen die niet bij machte zijn twee begrippen bij elkaar te brengen, vaak zwak geheugen
  • Kinderen die zichzelf overschatten
  • Kinderen die oververmoeid zijn
  • Kinderen die last hebben van een angstige onrust.
  • Gespannen kinderen die altijd bang lijken te zijn
  • (Dikke) eigenwijze kinderen, dwars en chagrijnig
  • Onhandige kinderen
  • Huilerige kinderen
  • Kind wat snel uitgeput is
  • Kind wat overal aan begint maar niks afmaakt
  • Kind wat bang is om alleen te zijn
  • Zwaarmoedig kind wat levensmoe is
  • Lusteloos kind.
  • Kinderen met lichamelijke en geestelijke achterstand
  • Kinderen die sterk psychisch overgevoelig zijn
  • Depressieve kinderen
  • Kind wat te snel moe is
  • Onhandige kinderen
  • Traag kind wat moeite heeft om na te denken
  • Kind wat vaak neusbloedingen heeft
  • Altijd ontevreden kinderen die geen tegenspraak dulden.
  • Kinderen die bang zijn om voor de klas te spreken.
  • Kinderen met een leerachterstand
  • Intelligente kinderen die toch niet goed uit de verf komen
  • Kinderen die woorden en lettergrepen door elkaar halen ( in een gesprek)
  • Impulsieve, heftige , opvliegende en agressieve kinderen
  • Kinderen die altijd kwakkelen.
  • Kinderen die gemakkelijk flauwvallen
  • Kinderen die egoïstisch, slordig en lui zijn
  • Kinderen die slecht articuleren
  • Kinderen die een slecht gehoor hebben, ondanks de audiotest niets aanwijst.
  • Kinderen met dyslexie kunnen in samenspraak tussen Remedial teacher en homeopaat betere resultaten boeken. Homeopathie kan het resultaat van de RT aanzienlijk verbeteren.
  • Kinderen die bang zijn voor leerkrachten
  • Kinderen die last hebben van schoolangst
  • Kinderen die last hebben van angst voor slechte cijfers
  • Kinderen die last hebben van schoolmoeheid
  • Kinderen die last hebben van schoolhoofdpijn
  • Karakterproblemen zoals jaloezie en agressie
  • Etc….